Saturday, March 20, 2010

My Happy Family...

Amirul Aizat Bin Adzman
Dia ni adik kesayanganku... si Bongsu...
Nakal!!!
Aku suka wat dia menangis...huhuhu
Dia kalau nangis suka tgk cermin...hahhaha...bocor rahsia ko dik...
Kiranya dia nie tetap nk cover macho n stylish...

Nurul Aqilah Bt Adzman
Inilah seorang jer adik perempuan aku...
perangai macam aku gak..degil x nak dgr kata aku..tp dia baik ckit dr aku...
seorang yang rajin n selalu bantu mak kt dapur 2...
sekali tgk die macam kakak aku...Matured..
dia tetap cun n manis!

Amirul Amin Bin Adzman
Inilah adik lelakiku...
Seorang yang Pintar,Bijak,Pandai...(bukan nak puji k)
Dari kecik hingga sekarang asik ngn BOLA..
seorang Pelawak & Pembuli kami...(huhu)
Kami selalu bergaduh dan x ley berdekat...
tp bila dia balik utm kami rasa rindu sgt kt dia...

MY DAD & MUM!!!
ALWAYS LOVE U ALL...

MY MUM
PN RASEMAH BT ALIAS
Seorang ibu yang tabah dengan dugaan hidupnya...
Sporting!!!
Puas bersabar dengan karenah2 anaknya yg degil2 mcm aku ler..huhu..
although she busy with her career...

MY LATE FATHER
EN ADZMAN AHMAD
WE ALWAYS LOVE & MISS U....
Inilah Kesayangan & cinta hatiku...
Dulu ayahlah segalanya bagi aku...
Ayahlah tempat ku bermanja,ngadu,bergaduh,berkongsi cerita
dan dia mr mama, guru, driver ku kemana saja dan segalanya kami bersama...
Everything has changed now...
Aku redha akan apa yg berlaku..
ALLAH menyayanginya lebih dari aku...
Ayah telah meninggalkan kami sekeluarga pada 16-04-2005...
SEMOGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KEATASNYA...
AL-FATIHAH!
Always Miss Him forever n ever!!!!

No comments:

Post a Comment