Sunday, August 21, 2011

Rambut oh rambutku!

Selamat petang semua!
Topik hangat petang nie mengenai zira nak potong rambuttttt!!!!...


rambut zira sekarang macam lisa! semuanya macam lisa lah..
hahaha..memerasankan diri nampak..kihkihkih..^_^
jangan marah u all!

Zira nak tukar imej baru macam gini dan bawah nie ha...
Ok tak?
Kawan2 semua nasihatkan supaya x gunting rambut..
Tapi zira panas dan rimas yang amat!
Zira dah kira lagi 6 bulan tuk zira bersalin..
Maknanyer rambut leh panjang balik masa 6 bulan tu..
hehehhehehhe =p


3 comments:

  1. Jangan degil noks.. dye nih, org tua2 kata jgn potong rambut sebb agin tau.. nanti bler kiter bersalin kepala kiter nih akan sakit sgt tau.. sbb tuh lah kiter kene berurut n ikat rambut kiter ketat2..

    akak sepupu aku cam ko lah.. degil.. dye kata konon2 rimas, dye potong gak.. susah nak beranak k... bleeding terok smpai operation n maybe ader lg simptom2 lain (byk sgt berjalan katanya) sbb tuh lah dye pesan kat aku jgn potong rambut...

    ReplyDelete
  2. ok darl! takut gak dengar...
    nampaknyer aku temankan rawi je..
    tapi aku leh p cuci rambut lar..huhuhu ^^

    ReplyDelete
  3. tau pun...yang penting risau ko nye sakit kepala nanti... ko tuh dah ler ader sakit kepala kan... sabar lah... bertahan.. aku pon dah rimas gak ngan rambut aku makin tebal.. tp aku tahan jerlah... pantang larang org tua beb... aku dah lah kene marah ngan mama aku sebab aku sudah beli baju baby murah harituh. terbeliak bijik mata mama!hahaa! ne aku tau tuh merupakan pantang.. asek ckp xbaik je... heee

    ReplyDelete